Este martes 21 de maio, a Escola Galega de Administración Pública (EGAP) converterase no escenario do seminario ‘Transformación dixital e intelixencia artificial na educación‘. Organizado pola Xunta de Galicia en colaboración coa Organización de Estados Iberoamericanos, o evento está dirixido a docentes de secundaria de diversas especialidades, con vistas a explorar os retos actuais que afrontan tanto profesores como estudantes.
O obxectivo principal do seminario é crear un espazo de debate sobre estratexias e modelos educativos innovadores que contribúan a pechar a brecha dixital e de aprendizaxe. As actividades iniciarán ás 09:30 coa presentación a cargo do xornalista Daniel Sousa e estenderanse durante toda a mañá.
A xornada contará coa participación de 14 expertos en intelixencia artificial e transformación dixital. Profesionais da educación e investigadores de España e Iberoamérica compartirán experiencias e perspectivas coa fin de xerar novas ideas aplicables en diversos contextos autonómicos.
PROGRAMA DO SEMINARIO
A primeira mesa de diálogo, titulada ‘Unha IA para todos ou todos para unha soa IA? IA, inclusión e o papel da tecnoloxía no aprendizaxe‘, comezará ás 09:45. Participarán a profesora Clara Cordeiro, a investigadora Eva Cernadas, a coordinadora Vanessa Lusa e a enxeñeira Beatriz Arias, quen discutirán sobre o impacto da IA na educación.
Posteriormente, ás 11:30, terá lugar a mesa ‘Non todo é IA: como saber se unha tecnoloxía serve na miña clase‘, coa participación de diversos expertos en educación e tecnoloxía que explorarán a aplicación práctica das novas tecnoloxías na aula.
Finalmente, ás 12:45, o catedrático Alberto José Bugarín ofrecerá a conferencia ‘De que falamos cando falamos de intelixencia artificial responsable?‘, seguido dunha última mesa de diálogo sobre o rol do docente na era da IA.
Ademais, o 28 de maio celebrarase unha conferencia en liña sobre ‘IA e ferramentas dixitais para ambientes innovadores de aprendizaxe‘, onde se tratarán temas como a aprendizaxe automática, metodoloxías activas e consideracións éticas na educación con intelixencia artificial.