InicioSOCIEDADEA Revista Galega de Educación aborda os desafíos da dixitalización nas aulas...

A Revista Galega de Educación aborda os desafíos da dixitalización nas aulas no seu novo número

A libraría Couceiro acollerá o acto de presentación do monográfico centrado no programa E-Dixgal e na integración das tecnoloxías no ensino galego

Publicado o

Xornal de Compostela

A Revista Galega de Educación (RGE), editada polo Movemento de Renovación Pedagóxica Nova Escola Galega (NEG), vén de publicar o seu número 92, centrado nos retos e oportunidades da dixitalización no ensino galego. O monográfico aborda en profundidade o programa E-Dixgal, promovido pola Xunta de Galicia, e ofrece unha análise ampla e crítica sobre o uso das novas tecnoloxías nas aulas.

A presentación oficial desta nova entrega terá lugar en Santiago de Compostela, o martes 17 de xuño ás 19:00 horas, na libraría Couceiro, un dos espazos de referencia do pensamento pedagóxico e cultural da cidade. O acto está aberto ao público e diríxese especialmente á comunidade educativa, aos colectivos vinculados á innovación no ensino e a todas aquelas persoas interesadas no debate arredor da dixitalización nas escolas galegas.

Coordinado por Jesús Rodríguez Rodríguez, Silvia López Gómez, Camino Pereiro González e Denébola Álvarez-Seoane, o número recompila achegas de profesionais de diferentes etapas educativas, así como análises teóricas e experiencias de aula. Entre os textos destacados figura o documento Medidas necesarias para mellorar a dixitalización nas aulas galegas, no que se propoñen liñas de actuación para unha integración tecnolóxica sostible, crítica e adaptada ao contexto educativo galego.

Outros artigos abordan cuestións como a formación dixital do profesorado, a alfabetización tecnolóxica na primeira infancia, a aplicación de metodoloxías STEM na secundaria, a incorporación da intelixencia artificial nas dinámicas escolares ou os desafíos da educación dixital no medio rural.

A publicación tamén inclúe unha entrevista con Manuel Area e Jordi Adell, especialistas recoñecidos no ámbito da tecnoloxía educativa, que ofrecen unha visión crítica sobre a estratexia dixital institucional e alertan sobre os riscos dunha implantación sen base pedagóxica clara.

Desde a NEG subliñan que este número da RGE chega nun momento de especial relevancia, xa que a expansión das tecnoloxías nos centros educativos está a suscitar debates intensos sobre o modelo de escola que se quere construír. Neste sentido, consideran que o monográfico pode ser unha ferramenta útil para fomentar a reflexión e o diálogo informado na comunidade educativa galega.

ÚLTIMAS

A Xunta e a USC pactan reformular o Máster en Matemáticas e retomar a súa oferta en 2026-27

A Xunta informou "favorablemente" a proposta do novo Máster en Matemáticas da Universidade de...

Atrasado o cobro da taxa turística para outubro tras a oposición da hostalaría a facelo en agosto

A taxa turística empezará a recadarse en Santiago, finalmente, a partir do 1 outubro...

O PSOE afea ao Goberno local non querer facer outro diagnóstico para a zona de vivenda tensionada

O PSdeG de Santiago afeou ao Goberno local que a súa "primeira resposta" á petición de...

O PPdeG critica ao Concello de Santiago por actuar de “maneira improvisada” para pór en marcha a taxa turística

A secretaria xeral do PPdeG, Paula Prado, reprochou a "maneira improvisada" do Goberno local...

A Xunta e a USC pactan reformular o Máster en Matemáticas e retomar a súa oferta en 2026-27

A Xunta informou "favorablemente" a proposta do novo Máster en Matemáticas da Universidade de...

Atrasado o cobro da taxa turística para outubro tras a oposición da hostalaría a facelo en agosto

A taxa turística empezará a recadarse en Santiago, finalmente, a partir do 1 outubro...

O PSOE afea ao Goberno local non querer facer outro diagnóstico para a zona de vivenda tensionada

O PSdeG de Santiago afeou ao Goberno local que a súa "primeira resposta" á petición de...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here