InicioSOCIEDADEA Revista Galega de Educación aborda os desafíos da dixitalización nas aulas...

A Revista Galega de Educación aborda os desafíos da dixitalización nas aulas no seu novo número

A libraría Couceiro acollerá o acto de presentación do monográfico centrado no programa E-Dixgal e na integración das tecnoloxías no ensino galego

Publicado o

Xornal de Compostela

A Revista Galega de Educación (RGE), editada polo Movemento de Renovación Pedagóxica Nova Escola Galega (NEG), vén de publicar o seu número 92, centrado nos retos e oportunidades da dixitalización no ensino galego. O monográfico aborda en profundidade o programa E-Dixgal, promovido pola Xunta de Galicia, e ofrece unha análise ampla e crítica sobre o uso das novas tecnoloxías nas aulas.

A presentación oficial desta nova entrega terá lugar en Santiago de Compostela, o martes 17 de xuño ás 19:00 horas, na libraría Couceiro, un dos espazos de referencia do pensamento pedagóxico e cultural da cidade. O acto está aberto ao público e diríxese especialmente á comunidade educativa, aos colectivos vinculados á innovación no ensino e a todas aquelas persoas interesadas no debate arredor da dixitalización nas escolas galegas.

Coordinado por Jesús Rodríguez Rodríguez, Silvia López Gómez, Camino Pereiro González e Denébola Álvarez-Seoane, o número recompila achegas de profesionais de diferentes etapas educativas, así como análises teóricas e experiencias de aula. Entre os textos destacados figura o documento Medidas necesarias para mellorar a dixitalización nas aulas galegas, no que se propoñen liñas de actuación para unha integración tecnolóxica sostible, crítica e adaptada ao contexto educativo galego.

Outros artigos abordan cuestións como a formación dixital do profesorado, a alfabetización tecnolóxica na primeira infancia, a aplicación de metodoloxías STEM na secundaria, a incorporación da intelixencia artificial nas dinámicas escolares ou os desafíos da educación dixital no medio rural.

A publicación tamén inclúe unha entrevista con Manuel Area e Jordi Adell, especialistas recoñecidos no ámbito da tecnoloxía educativa, que ofrecen unha visión crítica sobre a estratexia dixital institucional e alertan sobre os riscos dunha implantación sen base pedagóxica clara.

Desde a NEG subliñan que este número da RGE chega nun momento de especial relevancia, xa que a expansión das tecnoloxías nos centros educativos está a suscitar debates intensos sobre o modelo de escola que se quere construír. Neste sentido, consideran que o monográfico pode ser unha ferramenta útil para fomentar a reflexión e o diálogo informado na comunidade educativa galega.

ÚLTIMAS

Santiago celebra 40 anos como Patrimonio da Humanidade e redefine os seus retos de futuro

Santiago de Compostela celebrou este venres o 40º aniversario da súa declaración como Patrimonio...

Os piquetes impiden a saída dos servizos mínimos e Santiago queda sen autobuses a primeira hora

O transporte urbano e interurbano de Santiago quedou paralizado a primeira hora deste xoves...

Sumar plantexa a incorporación de Mercedes Rosón á súa estratexia para 2027

A Asemblea de Sumar Terras de Compostela aprobou por unanimidade a súa nova dirección...

Ence leva o conflito laboral a Santiago cunha nova xornada de folga e mobilizacións o martes

Os traballadores e traballadoras de Ence en Lourizán volveron sacar o conflito laboral fóra...

Ulloa Viva leva ao Parlamento a súa demanda de “carpetazo definitivo” ao proxecto de Altri

A Plataforma Ulloa Viva mantivo este martes no Pazo do Hórreo encontros con todos...

Instalado o acelerador de protóns do Centro de Protonterapia destinado a tratar o cancro en Santiago

O presidente da Xunta, Alfonso Rueda, presenciou este sábado a instalación do acelerador de...

O CEIP Monte dos Postes mobilízase contra o “déficit sanguento” de persoal de apoio

A mobilización convocada pola ANPA do CEIP Monte dos Postes en Santiago de Compostela...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here