O número de estudantes con discapacidade nas universidades está a aumentar progresivamente debido principalmente á evolución da normativa, ao incremento da concienciación e ao recoñecemento do dereito á educación en condicións de igualdade. A pesar diso, a USC incide nun comunicado en que os alumnos con discapacidade presentan aínda taxas de participación máis baixas na Educación Superior.
Todos estes datos e a súa análise son compilados, lembra a universidade, en análises cuantitativas sobre o éxito do alumnado con discapacidade, pero as análises sobre como define ese éxito desde unha perspectiva cualitativa. A USC destacou que, para “romper” con este baleiro cualitativo a investigadora da entidade Emma Maio e as da Universidade de Sevilla Anabel Moriña Díez e Beatriz Morgado Camacho publicaron en ‘Higher Education’ o artigo ‘What is university succes? Graduates with disabilites define it’. Nel, exploran o concepto de éxito universitario desde a perspectiva de 95 egresados con diferentes tipos de discapacidade e conclúese que o alumnado con esta condición valora tanto a experiencia vital na universidade como titularse, entre outras cuestións.
CLASIFICACIÓNS INTERNACIONAIS
A USC tamén trasladou este xoves que dúas clasificacións internacionais destacan o rendemento investigador da institución académica: os rankings elaborados por Times Higher Education (THE) e pola universidade holandesa de Leiden. En concreto, a USC ocupa o nivel 601-800 na clasificación elaborada por THE, dun total de 2.857 institucións avaliadas; mentres que na lista de Leiden, sitúase nos postos 598 en impacto, 554 en colaboración e 554 en acceso aberto, sobre un total de 1.506 universidades.
PONTES CO ENSINO MEDIO
Tamén este xoves, o reitor da USC, Antonio López, apelou a seguir “estreitando a comunicación” entre a universidade e os centros de ensino medio. Trasladouno á mantenta da reunión que, un ano máis, mantivo co persoal directivo e equipos de orientación de centros de ensino medio da contorna acompañada da delegada do reitor para Ensino Medio e coordinadora do Programa A Ponte, Maite Flores. “Para nós é unha peza crave ter a máis próxima relación co estudantado de ensino medio para que así poida decidir o seu futuro da mellor maneira”, transmitiu o reitor aos representantes de 40 centros educativos a quen, asegurou, chámase non só para expor as iniciativas da entidade académica, senón, sobre todo, para “escoitar” as súas suxestións.