HomeSANTIAGOA Asociación Hostelaría Compostela desmárcase do comunicado de Prevituga sobre vivendas turísticas

A entidade aclara que non asinou nin participou na declaración crítica coa dirección do PSOE compostelán

Publicado o

Por Xornal de Compostela

A Asociación Hostelaría Compostela emitiu un comunicado para aclarar a súa posición e desvincularse da declaración difundida recentemente pola Plataforma para a Regulación de Vivendas Turísticas (Prevituga), onde se criticaba á dirección do PSOE compostelán de cometer unha “fraude electoral” respecto á regulación das Vivendas de Uso Turístico (VUT). O comunicado de Prevituga, que aparentaba contar co apoio da asociación hostaleira, acusaba tamén ao PSOE de “traizoar” a cidade, unha afirmación que Hostelaría Compostela nega rotundamente.

Negación de Afilición e Uso Inapropiado de Imaxe Hostelaría Compostela asegura que a súa suposta firma no documento é completamente falsa e que non participaron na creación do contido que “descoñecen totalmente”. Segundo a asociación, este uso da súa imaxe foi feito “de forma torticera e falsa”, o que consideran un acto de mala fe por parte de individuos vinculados a un partido político específico, cuxas intencións persoais están detrás deste comunicado.

A asociación tamén manifestou que non se sente sorprendida polo cambio de postura da dirección do PSOE, xa que non ten coñecemento de ningún intento de “fraude electoral”. Ademais, aclarou que calquera ameaza ou delito debe ser tratado polas autoridades competentes.

Posible Retirada de Prevituga Dada a situación, Hostelaría Compostela está a considerar a súa posible continuación ou non dentro de Prevituga, expresando un claro descontento co uso indebido da súa imaxe e nome nun asunto tan polémico. Advertiron que tomarán accións para asegurar que tal uso non se repita no futuro.

Contraste co Apoio do Ateneo de Santiago Mentres tanto, o Ateneo de Santiago mostrou o seu firme apoio á regulación e limitación das vivendas de uso turístico en Santiago, citando problemas significativos como o despoboamento do casco histórico, o peche do comercio tradicional e a invasión de espazos públicos, todos consecuencia do aumento descontrolado das VUT. A entidade cultural subliñou a necesidade de adoptar medidas inmediatas para garantir un desenvolvemento turístico sostible e protexer o patrimonio da cidade.

ÚLTIMAS

Desaparecido en Santiago un home do 93 anos, usuario dunha residencia de maiores

O operativo de busca para localizar a Aser Núñez Pazos, un home de 93...

Proxectos galegos de FP destacan na convocatoria estatal de innovación