HomeMOV. SOCIAIS"¡No te lo piérdaste!" Así é a campaña para dignificar o uso...

“¡No te lo piérdaste!” Así é a campaña para dignificar o uso correcto do galego na comunicación

'Dignifica a túa comunicación en galego' busca concienciar sobre a importancia de usar correctamente o idioma nas comunicacións públicas e privadas

Publicado o

Por Xornal de Compostela

Nos últimos días, quen paseou por Santiago de Compostela puido atopar uns carteis con mensaxes deliberadamente mal escritas en castelán como “¡No te lo piérdaste!” ou “¿Aún no registrástete?”. Estas frases son o resultado de traducir literalmente expresións en galego recollidas por A Masa, unha axencia de comunicación dixital, a partir de correos electrónicos e outras comunicacións de administracións públicas e empresas. Esta iniciativa forma parte dunha campaña de marketing de guerrilla que pretende xerar conciencia sobre o uso correcto do galego.

Segundo explican dende A Masa, a campaña titulada ‘Dignifica a túa comunicación en galego‘ lanzouse co obxectivo de reivindicar a dignidade e a corrección no uso do idioma galego nas comunicacións durante todo o ano, non só no Día das Letras Galegas. “Queremos destacar que se non prestamos atención ao idioma, non só se degrada o galego, senón tamén a comunicación e a credibilidade das marcas”, declaran dende a axencia.

Os carteis, que se distribuíron en puntos estratéxicos da cidade, presentan mensaxes en branco e negro onde o deseño tipográfico chama poderosamente a atención. A elección de traducir mal intencionadamente ao castelán busca resaltar os frecuentes erros que se atopan nas traducións automáticas e nas comunicacións en galego. “É raro ver erros deste calibre en publicidade e comunicacións noutros idiomas, mais no caso do galego non é difícil atopar exemplos que veñen de malas traducións automáticas, faltas ortográficas, etc.”, afirman dende A Masa.

A Masa, Comunicación Artesanal, fundada por Carolina Buján e Eva Antelo, é unha axencia que combina a sensibilidade da artesanía coa comunicación dixital. Ofrece servizos de consultoría en comunicación, deseño web, estratexia online e xestión de redes sociais, buscando sempre respectar e potenciar a identidade lingüística das marcas coas que traballa.

ÚLTIMAS

A alcaldesa de Santiago di que “faltan detalles técnicos” para pechar o protocolo marco de colaboración coa Xunta sobre o CHUS

A alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, asegurou que o protocolo marco de colaboración entre...

Falece María Belén López Meirama, profesora da Facultade de Filoloxía da USC

María Belén López Meirama, directora do Departamento de Lingua e Literatura Españolas, Teoría da...

O impacto do turismo masivo: alugueres cada vez máis inaccesibles en Santiago

Co final da selectividade e do curso universitario, chega o momento no que milleiros...

Compostela homenaxea a Francisco Asorey, escultor “de raza” e artista “referente”, no 63 aniversario da súa morte

O Panteón de Galegos Ilustres acolleu este martes un acto de homenaxe a Francisco...

O berro de ‘Altri Non’ escoitase en San Caetano nunha concentración para esixir á Xunta que paralice o proxecto

Milleiros de persoas --30.000, segundo os organizadores-- rodearon este domingo a sede da Xunta...

O 28 de xuño segue a ser unha data moi importante

O venres 28 de xuño celébrase o Día Internacional do Orgullo LGBTIQ+, unha data...

A CIG protesta ante a Xunta en San Caetano por “continuísmo” nas políticas educativas

Delegados da Confederación Intersindical Galega (CIG) concentráronse este mércores ante o edificio administrativo da...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here