InicioMOV. SOCIAIS"¡No te lo piérdaste!" Así é a campaña para dignificar o uso...

“¡No te lo piérdaste!” Así é a campaña para dignificar o uso correcto do galego na comunicación

'Dignifica a túa comunicación en galego' busca concienciar sobre a importancia de usar correctamente o idioma nas comunicacións públicas e privadas

Publicado o

Xornal de Compostela

Nos últimos días, quen paseou por Santiago de Compostela puido atopar uns carteis con mensaxes deliberadamente mal escritas en castelán como “¡No te lo piérdaste!” ou “¿Aún no registrástete?”. Estas frases son o resultado de traducir literalmente expresións en galego recollidas por A Masa, unha axencia de comunicación dixital, a partir de correos electrónicos e outras comunicacións de administracións públicas e empresas. Esta iniciativa forma parte dunha campaña de marketing de guerrilla que pretende xerar conciencia sobre o uso correcto do galego.

Segundo explican dende A Masa, a campaña titulada ‘Dignifica a túa comunicación en galego‘ lanzouse co obxectivo de reivindicar a dignidade e a corrección no uso do idioma galego nas comunicacións durante todo o ano, non só no Día das Letras Galegas. “Queremos destacar que se non prestamos atención ao idioma, non só se degrada o galego, senón tamén a comunicación e a credibilidade das marcas”, declaran dende a axencia.

Os carteis, que se distribuíron en puntos estratéxicos da cidade, presentan mensaxes en branco e negro onde o deseño tipográfico chama poderosamente a atención. A elección de traducir mal intencionadamente ao castelán busca resaltar os frecuentes erros que se atopan nas traducións automáticas e nas comunicacións en galego. “É raro ver erros deste calibre en publicidade e comunicacións noutros idiomas, mais no caso do galego non é difícil atopar exemplos que veñen de malas traducións automáticas, faltas ortográficas, etc.”, afirman dende A Masa.

A Masa, Comunicación Artesanal, fundada por Carolina Buján e Eva Antelo, é unha axencia que combina a sensibilidade da artesanía coa comunicación dixital. Ofrece servizos de consultoría en comunicación, deseño web, estratexia online e xestión de redes sociais, buscando sempre respectar e potenciar a identidade lingüística das marcas coas que traballa.

ÚLTIMAS

Sanmartín asiste á entrega das Medallas de Galicia, concedidas aos alcaldes do Porto e Braga

A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, participou este 24 de xullo na...

Vítimas do accidente de Angrois denuncian que “o Estado non resposta” nin asumiu “ningunha responsabilidade”

A plataforma de vítimas do accidente do tren Alvia ocorrido en Angrois en xullo de 2013...

Reunión do consello de administración do Consorcio de Santiago e a Xunta promete manter a súa achega para 2026

O Consorcio de Santiago de Compostela reuniu este xoves, véspera do 25 de xullo,...

O CiMUS da USC identifica un novo mecanismo que fortalece a acción dunha proteína clave contra o cancro

O grupo de investigación ‘Virus and Cancer’, do Centro Singular de Investigación en Medicamento...

Vítimas do accidente de Angrois denuncian que “o Estado non resposta” nin asumiu “ningunha responsabilidade”

A plataforma de vítimas do accidente do tren Alvia ocorrido en Angrois en xullo de 2013...

Vítimas de Angrois esixen un novo informe sobre o accidente do que só se culpa ao maquinista doce anos despois

Vítimas do descarrilamento do tren Alvia ocorrido en Angrois (Santiago) en xullo de 2013...

Artistas galegos promoven un acto por Palestina con música, cinema e poesía na Oficina Rúa

O espazo Oficina Rúa, na rúa San Pedro de Santiago de Compostela, acollerá o...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here