InicioMOV. SOCIAIS"¡No te lo piérdaste!" Así é a campaña para dignificar o uso...

“¡No te lo piérdaste!” Así é a campaña para dignificar o uso correcto do galego na comunicación

'Dignifica a túa comunicación en galego' busca concienciar sobre a importancia de usar correctamente o idioma nas comunicacións públicas e privadas

Publicado o

Xornal de Compostela

Nos últimos días, quen paseou por Santiago de Compostela puido atopar uns carteis con mensaxes deliberadamente mal escritas en castelán como “¡No te lo piérdaste!” ou “¿Aún no registrástete?”. Estas frases son o resultado de traducir literalmente expresións en galego recollidas por A Masa, unha axencia de comunicación dixital, a partir de correos electrónicos e outras comunicacións de administracións públicas e empresas. Esta iniciativa forma parte dunha campaña de marketing de guerrilla que pretende xerar conciencia sobre o uso correcto do galego.

Segundo explican dende A Masa, a campaña titulada ‘Dignifica a túa comunicación en galego‘ lanzouse co obxectivo de reivindicar a dignidade e a corrección no uso do idioma galego nas comunicacións durante todo o ano, non só no Día das Letras Galegas. “Queremos destacar que se non prestamos atención ao idioma, non só se degrada o galego, senón tamén a comunicación e a credibilidade das marcas”, declaran dende a axencia.

Os carteis, que se distribuíron en puntos estratéxicos da cidade, presentan mensaxes en branco e negro onde o deseño tipográfico chama poderosamente a atención. A elección de traducir mal intencionadamente ao castelán busca resaltar os frecuentes erros que se atopan nas traducións automáticas e nas comunicacións en galego. “É raro ver erros deste calibre en publicidade e comunicacións noutros idiomas, mais no caso do galego non é difícil atopar exemplos que veñen de malas traducións automáticas, faltas ortográficas, etc.”, afirman dende A Masa.

A Masa, Comunicación Artesanal, fundada por Carolina Buján e Eva Antelo, é unha axencia que combina a sensibilidade da artesanía coa comunicación dixital. Ofrece servizos de consultoría en comunicación, deseño web, estratexia online e xestión de redes sociais, buscando sempre respectar e potenciar a identidade lingüística das marcas coas que traballa.

ÚLTIMAS

Persoas con discapacidade denuncian nunha parada da Avenida Mestre Mateo a falta dun transporte accesible e adaptado

A Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (Cogami), en colaboración coas súas entidades membro, celebrou este...

Vueling conectará Santiago con Roma este Nadal e reforza as súas rutas para a tempada de inverno

A compañía Vueling recupera este Nadal a ruta que conecta Santiago de Compostela con Roma-Fiumicino, que...

Fillas de Cassandra actuarán na Sala Capitol o 7 de novembro nun concerto gratuíto para mozos de entre 16 e 30 anos

Fillas de Cassandra actuarán o vindeiro xoves 7 de novembro nun concerto gratuíto en...

O Casino de Santiago inicia en novembro clubs de lectura e debates sobre obras finalistas do XVIII Premio Novela Europea

Os clubs de lectura e debates sobre as novelas finalistas do XVIII Premio Novela...

Persoas con discapacidade denuncian nunha parada da Avenida Mestre Mateo a falta dun transporte accesible e adaptado

A Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (Cogami), en colaboración coas súas entidades membro, celebrou este...

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público convoca unha manifestación contra os recortes o 26 de outubro

A Plataforma Galega en Defensa do Ensino Público convocou unha gran manifestación para o...

O servizo de urxencias do CHUS volve colapsar con 31 pacientes nos corredores

O pasado día 14 de outubro, o servizo de urxencias do Complexo Hospitalario Universitario...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here