Santiago de Compostela dará inicio á nova edición dos Bonos Corazón 2025, unha iniciativa que ten como obxectivo apoiar o comercio local e incentivar o consumo nos establecementos da cidade. A convocatoria foi presentada na rolda de prensa realizada pola concelleira de Comercio, María Rozas, acompañada pola técnica de comercio Ana Tarricova.
O prazo de inscrición para os establecementos comerciais e hostaleiros interesados en unirse á campaña comeza o 14 de maio. Os interesados deberán cumprir cos requisitos establecidos nas bases da convocatoria publicadas no Boletín Oficial da Provincia (NOVOP). Este ano, como en ediciones anteriores, os bonos estarán dispoñibles en formato digital a través dunha aplicación de carteira dixital (Wallet), pero tamén se habilitará a opción de conseguir os bonos de maneira presencial para aqueles usuarios que non teñan acceso ás novas tecnoloxías.
O sistema mantén a mesma estructura de anos previos, cun bono de 50 euros de valor, dos que 20 euros serán achegados polo Consello de Santiago e os 30 euros restantes serán financiados polos usuarios. As persoas que soliciten os bonos poderán descargar até un máximo de tres bonos e usalos en varias compras ou nunha única adquisición, ata agotar o importe dispoñible.
Como novidade, este ano ampliase o orçamento da campaña, que pasa de 450.000 euros no 2024 a 600.000 euros. O novo orzamento permitirá realizar dúas convocatorias de bonos ao longo do ano. A primeira terá lugar neste mes de maio, con 300.000 euros dispoñibles, e a segunda será no mes de outubro, tamén cun orzamento de 300.000 euros. O obxectivo desta distribución é dinamizar o comercio local en datas que tradicionalmente se consideran de baixa actividade comercial, como o final da primavera e a tempada posterior ao verán.
No ano pasado, os Bonos Corazón movilizaron vendas por un total de 1,5 millóns de euros nos comercios de Santiago de Compostela, grazas á adhesión de 552 establecementos comerciais e a distribución de 22.500 bonos. Estes resultados foron cualificados como moi positivos polas autoridades locais, que consideran que a campaña foi un factor determinante para fomentar o consumo nos comercios locais e reducir o impacto das grandes superficies e das compras en liña.
O sistema tamén permite a adesión de varios establecementos baixo un único titular, co fin de facilitar a participación de pequenos e medianos comercios. A principal restrición na campaña deste ano será que cada establecemento poderá canxear un máximo de 15.000 euros en bonos, cifra que se corresponde ao 40% do valor do bono subvencionado polo Concello.
Desta forma, a convocatoria de Bonos Corazón 2025 busca manter e aumentar a súa eficacia nas seguintes semanas, facendo fronte aos retos da temporada baixa e continuando o proceso de consolidación desta iniciativa no tecido comercial local.