A CIG denunciou que a xerencia da área sanitaria de Santiago e Barbanza acordou pechar a UCI do Hospital Provincial de Conxo e trasladar ao seu persoal á do Hospital Clínico. Unha medida que a xerencia ve “necesaria” para “continuar ofrecendo coidados intensivos de calidade ante as circunstancias actuais e puntuais as 24 horas do día”.
A decisión, comunicou o sindicato nacionalista, adoptouse pola “falta de persoal”, despois de que unha facultativa da unidade collese unha baixa por incapacidade temporal. Ante esta situación, CIG-Saúde reclama a súa reapertura para “garantir a asistencia debida aos pacientes” e reitera a demanda dun Plan Funcional que poida prever os medios materiais e humanos necesarios “para evitar que se repitan situacións como esta”.
“ATENCIÓN GARANTIDA”
Tras a denuncia da central sindical, fontes da área sanitaria defenderon que a atención urxente ante un agravamento dos pacientes de Conxo está “totalmente garantida”. Así mesmo, lembraron que os pacientes “de gran complexidade” e que, por tanto, “teñen maior posibilidade de necesitar atención nunha UCI”, son ingresados no Clínico.
Nesta liña, estas mesmas fontes argumentaron que “ante as baixas imprevistas” entre o persoal de Medicina Intensiva da área sanitaria, a xerencia acordou concentrar a atención na UCI do Clínico “de forma temporal” co obxectivo de “ser máis eficientes e manter a asistencia de calidade”.
Por todo iso, estipulouse trasladar ao persoal de enfermaría para dar cobertura ao “aumento de camas na UCI do Clínico”, o que, engadiron estas mesmas fontes, “permitirá dar resposta a esta situación inesperada”. Doutra banda, explicou que acordaron crear unha garda específica de atención urxente no Hospital de Conxo atendida por persoal específico.
“Mantense así o compromiso da xerencia de proporcionar unha atención médica de máis alta calidade e seguridade para toda a cidadanía. O traslado da atención da UCI de Conxo ao Clínico é unha medida necesaria para continuar ofrecendo coidados intensivos de calidade ante as circunstancias actuais e puntuais as 24 horas do día”, manifestaron.
Neste contexto, apuntaron que a dirección da área xa mantivo unha reunión coa comisión de centro o pasado 29 de xullo para informar as medidas adoptadas ante esta situación e mantivo informados aos diferentes estamentos profesionais afectados. Así, agradecen a “colaboración e axuda tanto do persoal sanitario como non sanitario dos servizos implicados” e subliñaron que existe “o compromiso da actual dirección de abordar a situación estrutural da UCI da área sanitaria compostelá”.