Renfe aplicará modificacións nos servizos ferroviarios os días 22 e 23 de febreiro debido ás obras de renovación da electrificación que Adif está a realizar na estación de Santiago de Compostela. A operadora ferroviaria habilitará un plan alternativo de transporte, que incluirá transbordos en Ourense e desprazamentos por estrada con autobuses e taxis para os traxectos afectados.
O corte de tensión na catenaria, necesario para a execución dos traballos, impedirá a circulación de trens eléctricos durante ese período, o que obrigará a substituílos por material diésel en determinados servizos. Ademais, varios traxectos de Media Distancia e Avant serán realizados por estrada.
MODIFICACIÓNS EN SERVIZOS DE LARGA DISTANCIA
Renfe aplicará cambios nos trens Avlo e Alvia, que deberán realizar transbordos en Ourense para continuar a viaxe. Os servizos afectados son:
- 22 de febreiro
- Avlo Madrid Chamartín (17:08h) – Vigo Urzaiz (21:37h): transbordo en Ourense.
- Alvia Barcelona (9:05h) – A Coruña (22:24h): transbordo en Ourense.
- 23 de febreiro
- Avlo Vigo Urzaiz (5:59h) – Madrid Chamartín (10:34h): transbordo en Ourense.
- Alvia A Coruña (8:12h) – Barcelona (21:35h): adiantará a súa saída ás 7:53h e realizará transbordo en Ourense.
AXUSTES NOS SERVIZOS DE MEDIA DISTANCIA E AVANT
O sábado 23 de febreiro, varios trens de Media Distancia veranse afectados, realizándose algúns percorridos integramente por estrada e outros con transbordos en distintos puntos do traxecto. Entre os servizos modificados están:
- A Coruña (6:35h) – Ferrol (7:53h): desprazamento en autobús.
- Ferrol (8:40h) – A Coruña (9:56h): desprazamento en autobús.
- A Coruña (7:05h) – Ourense (10:49h): transbordo por estrada entre A Coruña e Rábade.
- Monforte (7:30h) – A Coruña (10:13h): transbordo por estrada entre Rábade e A Coruña.
- Avant Ourense (7:50h) – A Coruña (10:05h): con parada en Santiago arredor das 9:03h.
A intervención en Santiago inclúe a renovación da catenaria, o tendido de novo fío de contacto e a restitución da electrificación en varias vías. Estes traballos son incompatibles coa circulación de trens eléctricos, polo que se require o corte temporal da subministración eléctrica.
A nova estación de Santiago, cun orzamento de 46 millóns de euros, atópase en fase avanzada de construción. O edificio de viaxeiros, que xa conta coa estrutura metálica finalizada, terá 5.300 metros cadrados distribuídos en cinco niveis e estará conectado aos andéns mediante pasarelas accesibles cubertas.
Ademais, está en marcha a creación dunha nova praza da estación de 1.500 metros cadrados, xunto cunha ampliación da zona de aparcadoiro e un espazo específico para o transporte público e a subida e baixada de viaxeiros.