InicioPOLÍTICAUCIN Galicia reclama unha ampliación inmediata da intermodal de Santiago ante os...

UCIN Galicia reclama unha ampliación inmediata da intermodal de Santiago ante os primeiros sinais de saturación

A formación alerta de que a nova estación “xa nace pequena” e pide ás administracións coordinación e planificación a longo prazo

Publicado o

Xornal de Compostela

A recentemente inaugurada estación intermodal de Santiago de Compostela comeza a mostrar síntomas de saturación apenas uns meses despois da súa apertura. Así o denuncia UCIN Galicia, que considera que a infraestrutura “nace xa con limitacións” e que non está dimensionada para a demanda actual nin para o crecemento previsto nos próximos anos.

“O problema é evidente cando chegan as flotas procedentes de Madrid ou doutros puntos afastados: a estación de autobuses vese desbordada e non hai espazo suficiente”, advertiu José Luis Calo, coordinador de UCIN Galicia. O partido reclama que as administracións competentes —Xunta de Galicia, Estado, Adif e Concello de Santiago— actúen de maneira coordinada para evitar solucións parciais e apostar por unha infraestrutura “pensada para os próximos 10 ou 15 anos”.

UCIN propón aproveitar as obras do novo aparcadoiro en execución para acometer unha ampliación integral da intermodal, con máis dársenas, mellores accesos e unha reorganización do tráfico adaptada á realidade do transporte público compostelán. “Non podemos seguir inaugurando obras sen pensar no futuro inmediato”, incidiu Calo.

Entre as medidas que demanda a formación inclúense tamén melloras na estación de autobuses, con servizos axeitados para as persoas usuarias: espazos de espera amplos, billeteiras, seguridade, limpeza e atención específica para persoas con mobilidade reducida. Ademais, UCIN solicita a realización de estudos de demanda real e de proxección do tráfico interurbano, co obxectivo de dimensionar adecuadamente as instalacións.

“Desde UCIN Galicia esiximos ás administracións que dean un paso adiante. Non abonda con cortar cintas: cómpre planificar a longo prazo cunha visión clara das necesidades da cidadanía”, concluíu Calo, quen insistiu en que a mobilidade é un dereito e que as infraestruturas públicas “teñen que estar á altura dun servizo esencial para Compostela e a súa comarca”.

ÚLTIMAS

Un grupo de corredores completan 51 km entre Melide e Santiago para visibilizar o rexeitamento social a Altri e á mina de Touro-O Pino

Un grupo de 14 corredores de montaña percorreu este domingo os 51 quilómetros que...

Muíños advirte de que a crise dos bombeiros esixe decisións políticas inmediatas

O portavoz das edilas non adscritas no Concello de Santiago, Gonzalo Muíños, elevou este...

A Policía Nacional investiga a morte dunha muller ao caerlle enriba unha neveira no seu domicilio en Santiago

A Policía Nacional abriu unha investigación para aclarar as circunstancias da morte dunha muller...

Os Bombeiros volven alertar da situación: Santiago respondeu con 9 bombeiros ao que Toledo afrontou con 20

A situación do servizo municipal de bombeiros volveu ao centro do debate en Santiago...

Muíños advirte de que a crise dos bombeiros esixe decisións políticas inmediatas

O portavoz das edilas non adscritas no Concello de Santiago, Gonzalo Muíños, elevou este...

Sumar plantexa a incorporación de Mercedes Rosón á súa estratexia para 2027

A Asemblea de Sumar Terras de Compostela aprobou por unanimidade a súa nova dirección...

O PSdeG reclama ao goberno de Sanmartín que execute en 2026 a mellora do cruce de República Arxentina co Hórreo

O Grupo Municipal Socialista pediu ao executivo local que active canto antes os traballos...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here