InicioMOV. SOCIAISReparten fresas na praza do Obradoiro para destacar a calidade e seguridade...

Reparten fresas na praza do Obradoiro para destacar a calidade e seguridade do produto de Huelva

A campaña "Eu como fresas de Huelva" busca rexuvenecer a confianza no consumo deste froito tras as recentes alertas sanitarias

Publicado o

Xornal de Compostela

A praza do Obradoiro acolleu hoxe a entrega de máis de 2.000 tarrinas de fresas promovida por UPA Andalucía, UPA Huelva e Unións Agrarias (UU.AA.). Durante unha mañá chuviosa, residentes locais, peregrinos e turistas tiveron a oportunidade de degustar as fresas promocionadas baixo o lema “Eu como fresas de Huelva“, co obxectivo de restablecer a confianza nos consumidores españoles e asegurar a calidade e seguridade deste produto.

Cristóbal Cano, secretario xeral de UPA Andalucía, destacou en declaracións a medios o compromiso do sector coa produción de fresas “sas, seguras e sustentables” e destacou a importancia de recoñecer o traballo dos agricultores que comezan a súa xornada ao amencer para cultivar produtos saudables. Salientou tamén que a industria é un exemplo de modernidade e que emprega a máis de 100.000 persoas baixo condicións laborais xustas.

A campaña que tamén pasou por cidades como Sevilla, Madrid e Bruxelas, escolleu Santiago como a última parada para reivindicar o orixe e a calidade das fresas de Huelva. Manuel Pedra, secretario xeral de UPA Huelva, enfatizou a necesidade de que os consumidores presten atención á procedencia das froitas que compran, mentres Félix Porto, de UU.AA., chamou a atención sobre a importancia de aplicar as “cláusulas espello” para que os produtos importados na UE cumpran as mesmas normativas que os locais.

Durante a distribución, que comezou ao redor das 12:00 do mediodía, xuntouse unha multitude interesada en probar as fresas. Entre eles, Anxo e María Jesús de Madrid, quen, malia a recente alerta sanitaria, continúan disfrutando das fresas, destacando a súa calidade superior cando proceden de Huelva. María Jesús recoñeceu que a alerta a fixo dubidar inicialmente do consumo de fresas, pero agora asegura que busca especificamente as de Huelva pola súa calidade garantida.

Un grupo de mozos peregrinos de Brescia, Italia, tamén se sumou á actividade, expresando o seu agrado polas fresas ofrecidas. A campaña non só serviu para fomentar o consumo de fresas de Huelva, senón tamén para reforzar a imaxe de Galicia como un punto de encontro cultural e gastronómico.

ÚLTIMAS

Os piquetes impiden a saída dos servizos mínimos e Santiago queda sen autobuses a primeira hora

O transporte urbano e interurbano de Santiago quedou paralizado a primeira hora deste xoves...

Sumar plantexa a incorporación de Mercedes Rosón á súa estratexia para 2027

A Asemblea de Sumar Terras de Compostela aprobou por unanimidade a súa nova dirección...

Ence leva o conflito laboral a Santiago cunha nova xornada de folga e mobilizacións o martes

Os traballadores e traballadoras de Ence en Lourizán volveron sacar o conflito laboral fóra...

Os Bonos Corazón mobilizan preto de dous millóns de euros no comercio local de Santiago en 2025

O programa municipal Bonos Corazón pechou o ano cun balance que, segundo destacou a concelleira...

Os piquetes impiden a saída dos servizos mínimos e Santiago queda sen autobuses a primeira hora

O transporte urbano e interurbano de Santiago quedou paralizado a primeira hora deste xoves...

O PSdeG e a Fundación Luis Tilve homenaxean a Manuel Maroño no cemiterio de Boisaca

O muro dos fusilados do cemiterio de Boisaca acolleu esta mañá un acto de...

Triskel Artesanía visibiliza este mes de decembro o labor da Asociación de Dano Cerebral dentro da campaña municipal ‘12 Comercios, 12 Sensibilidades’

A campaña municipal ‘12 Comercios, 12 Sensibilidades’ pecha o ano cunha colaboración centrada no...