HomeMOV. SOCIAIS"¡No te lo piérdaste!" Así é a campaña para dignificar o uso...

“¡No te lo piérdaste!” Así é a campaña para dignificar o uso correcto do galego na comunicación

'Dignifica a túa comunicación en galego' busca concienciar sobre a importancia de usar correctamente o idioma nas comunicacións públicas e privadas

Publicado o

Por Xornal de Compostela

Nos últimos días, quen paseou por Santiago de Compostela puido atopar uns carteis con mensaxes deliberadamente mal escritas en castelán como “¡No te lo piérdaste!” ou “¿Aún no registrástete?”. Estas frases son o resultado de traducir literalmente expresións en galego recollidas por A Masa, unha axencia de comunicación dixital, a partir de correos electrónicos e outras comunicacións de administracións públicas e empresas. Esta iniciativa forma parte dunha campaña de marketing de guerrilla que pretende xerar conciencia sobre o uso correcto do galego.

Segundo explican dende A Masa, a campaña titulada ‘Dignifica a túa comunicación en galego‘ lanzouse co obxectivo de reivindicar a dignidade e a corrección no uso do idioma galego nas comunicacións durante todo o ano, non só no Día das Letras Galegas. “Queremos destacar que se non prestamos atención ao idioma, non só se degrada o galego, senón tamén a comunicación e a credibilidade das marcas”, declaran dende a axencia.

Os carteis, que se distribuíron en puntos estratéxicos da cidade, presentan mensaxes en branco e negro onde o deseño tipográfico chama poderosamente a atención. A elección de traducir mal intencionadamente ao castelán busca resaltar os frecuentes erros que se atopan nas traducións automáticas e nas comunicacións en galego. “É raro ver erros deste calibre en publicidade e comunicacións noutros idiomas, mais no caso do galego non é difícil atopar exemplos que veñen de malas traducións automáticas, faltas ortográficas, etc.”, afirman dende A Masa.

A Masa, Comunicación Artesanal, fundada por Carolina Buján e Eva Antelo, é unha axencia que combina a sensibilidade da artesanía coa comunicación dixital. Ofrece servizos de consultoría en comunicación, deseño web, estratexia online e xestión de redes sociais, buscando sempre respectar e potenciar a identidade lingüística das marcas coas que traballa.

ÚLTIMAS

A primeira carta bomba da historia de España estalou en Santiago de Compostela

A primeira carta bomba que se utilizou na historia de España tivo como obxectivo...

O PP esixe “responsabilidades” ao goberno local polo “aumento de roubos”

O líder do PP de Santiago, Borja Verea, esixiu "responsabilidades" ao goberno local ante...

Tenreira Galega estrea nova sede en Santiago para reforzar a “promoción e divulgación” do vacún galego

Tenreira Galega e Boi Galego-Vaca Galega, indicacións xeográficas protexidas do vacún de carne de...

Besteiro non intervén na crise do PSOE compostelán e delega a solución nos órganos internos do partido

O secretario xeral do PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, expresou este xoves que non...

Veciños do Pombal protestan ante un corte de auga polas obras, que Raxoi xustifica mentres defende: “Hai diálogo”

Unha decena de veciños do Pombal, en Santiago, onde se iniciaron unha semana atrás...

O berro de ‘Altri Non’ escoitase en San Caetano nunha concentración para esixir á Xunta que paralice o proxecto

Milleiros de persoas --30.000, segundo os organizadores-- rodearon este domingo a sede da Xunta...

O 28 de xuño segue a ser unha data moi importante

O venres 28 de xuño celébrase o Día Internacional do Orgullo LGBTIQ+, unha data...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here