A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, presentou este xoves en FITUR a nova campaña de promoción turística na que se apostou por un “cambio de paradigma” para coñecer a cidade con “tempo” e recuperar o concepto de “planificar a viaxe” para “desmarcarse” das visitas apresuradas.
Así o deu a coñecer a alcaldesa de Santiago nun acto no estand de Fitur, no que remarcou que esta nova campaña de promoción turística, que se denomina ‘Compostela con tempo, Santiago con todo’, é de “longa duración”.
Por iso, o Concello de Santiago quixo pór o foco no concepto do “tempo” investido en coñecer a cidade, apostando por recuperar o termo de “persoa viajar”: “Unha persoa que planifica as viaxes, que quere conectar cos destinos aos que vai, que quere saber e coñecer a súa cultura, a súa identidade, a súa lingua, a súa gastronomía, a súa natureza”.
Por iso, presentou esta campaña para desmarcarse das “visitas apresuradas”, para non caer “nese turismo voraz que queda na superficie dos destinos e que practicamente se circunscribe a unha mera colección de fotografías ou a facerse un selfie nos lugares”.
COÑECER TODOS OS ASPECTOS DE SANTIAGO
Neste contexto, chamou a conectar con todos os aspectos que ten Santiago de Compostela: “Coñecer o Santiago verde, o gastronómico, o cultural, o da artesanía propia, o do mercado de proximidade ou o rural”.
Así mesmo, a alcaldesa de Santiago insistiu en que esta campaña está centrada no “cambio de paradigma” para asegurar a sustentabilidade dos destinos: “E iso pasa por unha premisa fundamental, asegurar a convivencia harmónica do turismo como actividade económica coa vida cotiá das persoas residentes”.
Neste acto tamén tomou a palabra a responsable de Turismo do Concello de Santiago, Míriam Louzao, que tamén reivindicou a preocupación pola “sustentabilidade” e a “calidade das experiencias turísticas”.
“Esa harmonía non casa ben co turismo apresurado e de selfie, o turismo que queremos en Compostela leva o selo da planificación, do coñecemento, da posta en valor da singularidade de cada lugar e da cultura, a lingua e a identidade local”, proclamou.
En canto á campaña, a concelleira explicou que ao longo do ano iranse dando a coñecer “diferentes episodios” nos que “personaxes inspirados en personalidades emblemáticas de Compostela irán propondo diversas rutas, plans ou experiencias”.