O Concello de Santiago de Compostela deu luz verde ao expediente de contratación para o aluguer dun inmoble único no que se centralizarán os diferentes servizos administrativos municipais. A aprobación foi realizada durante a última Xunta de Goberno Local, cun orzamento base de 1.058.750 euros para este contrato.
O obxectivo principal desta medida é acabar coa dispersión actual dos departamentos municipais, que inclúen áreas como Administración, Urbanismo, Xestión Orzamentaria, Contabilidade e Tesouraría. Segundo explican desde o Concello, esta reorganización permitirá facilitar o acceso da cidadanía aos servizos e avanzar cara a unha administración máis áxil e eficiente.
‘O novo inmoble deberá cumprir coas características necesarias para acoller ao persoal municipal de diversas áreas’, sinala o goberno local.
O contrato proposto implica que o Concello dispoña dun edificio en réxime de aluguer onde poderán reunirse os servizos administrativos que actualmente están distribuídos en diferentes localizacións. Esta iniciativa tamén busca optimizar a atención á veciñanza, ofrecendo un espazo centralizado que simplifique os trámites e consultas que realizan os cidadáns composteláns.
A medida enmárcase na estratexia do Concello de Santiago de modernizar e reorganizar os seus servizos administrativos, con vistas a mellorar a eficiencia na xestión pública e ofrecer unha experiencia máis satisfactoria á cidadanía.