A praza do Obradoiro acolleu hoxe a entrega de máis de 2.000 tarrinas de fresas promovida por UPA Andalucía, UPA Huelva e Unións Agrarias (UU.AA.). Durante unha mañá chuviosa, residentes locais, peregrinos e turistas tiveron a oportunidade de degustar as fresas promocionadas baixo o lema “Eu como fresas de Huelva“, co obxectivo de restablecer a confianza nos consumidores españoles e asegurar a calidade e seguridade deste produto.
Cristóbal Cano, secretario xeral de UPA Andalucía, destacou en declaracións a medios o compromiso do sector coa produción de fresas “sas, seguras e sustentables” e destacou a importancia de recoñecer o traballo dos agricultores que comezan a súa xornada ao amencer para cultivar produtos saudables. Salientou tamén que a industria é un exemplo de modernidade e que emprega a máis de 100.000 persoas baixo condicións laborais xustas.
A campaña que tamén pasou por cidades como Sevilla, Madrid e Bruxelas, escolleu Santiago como a última parada para reivindicar o orixe e a calidade das fresas de Huelva. Manuel Pedra, secretario xeral de UPA Huelva, enfatizou a necesidade de que os consumidores presten atención á procedencia das froitas que compran, mentres Félix Porto, de UU.AA., chamou a atención sobre a importancia de aplicar as “cláusulas espello” para que os produtos importados na UE cumpran as mesmas normativas que os locais.
Durante a distribución, que comezou ao redor das 12:00 do mediodía, xuntouse unha multitude interesada en probar as fresas. Entre eles, Anxo e María Jesús de Madrid, quen, malia a recente alerta sanitaria, continúan disfrutando das fresas, destacando a súa calidade superior cando proceden de Huelva. María Jesús recoñeceu que a alerta a fixo dubidar inicialmente do consumo de fresas, pero agora asegura que busca especificamente as de Huelva pola súa calidade garantida.
Un grupo de mozos peregrinos de Brescia, Italia, tamén se sumou á actividade, expresando o seu agrado polas fresas ofrecidas. A campaña non só serviu para fomentar o consumo de fresas de Huelva, senón tamén para reforzar a imaxe de Galicia como un punto de encontro cultural e gastronómico.