InicioMOV. SOCIAISReparten fresas na praza do Obradoiro para destacar a calidade e seguridade...

Reparten fresas na praza do Obradoiro para destacar a calidade e seguridade do produto de Huelva

A campaña "Eu como fresas de Huelva" busca rexuvenecer a confianza no consumo deste froito tras as recentes alertas sanitarias

Publicado o

Xornal de Compostela

A praza do Obradoiro acolleu hoxe a entrega de máis de 2.000 tarrinas de fresas promovida por UPA Andalucía, UPA Huelva e Unións Agrarias (UU.AA.). Durante unha mañá chuviosa, residentes locais, peregrinos e turistas tiveron a oportunidade de degustar as fresas promocionadas baixo o lema “Eu como fresas de Huelva“, co obxectivo de restablecer a confianza nos consumidores españoles e asegurar a calidade e seguridade deste produto.

Cristóbal Cano, secretario xeral de UPA Andalucía, destacou en declaracións a medios o compromiso do sector coa produción de fresas “sas, seguras e sustentables” e destacou a importancia de recoñecer o traballo dos agricultores que comezan a súa xornada ao amencer para cultivar produtos saudables. Salientou tamén que a industria é un exemplo de modernidade e que emprega a máis de 100.000 persoas baixo condicións laborais xustas.

A campaña que tamén pasou por cidades como Sevilla, Madrid e Bruxelas, escolleu Santiago como a última parada para reivindicar o orixe e a calidade das fresas de Huelva. Manuel Pedra, secretario xeral de UPA Huelva, enfatizou a necesidade de que os consumidores presten atención á procedencia das froitas que compran, mentres Félix Porto, de UU.AA., chamou a atención sobre a importancia de aplicar as “cláusulas espello” para que os produtos importados na UE cumpran as mesmas normativas que os locais.

Durante a distribución, que comezou ao redor das 12:00 do mediodía, xuntouse unha multitude interesada en probar as fresas. Entre eles, Anxo e María Jesús de Madrid, quen, malia a recente alerta sanitaria, continúan disfrutando das fresas, destacando a súa calidade superior cando proceden de Huelva. María Jesús recoñeceu que a alerta a fixo dubidar inicialmente do consumo de fresas, pero agora asegura que busca especificamente as de Huelva pola súa calidade garantida.

Un grupo de mozos peregrinos de Brescia, Italia, tamén se sumou á actividade, expresando o seu agrado polas fresas ofrecidas. A campaña non só serviu para fomentar o consumo de fresas de Huelva, senón tamén para reforzar a imaxe de Galicia como un punto de encontro cultural e gastronómico.

ÚLTIMAS

O Concello confirma o acordo entre empresa e traballadores que pon fin á folga do lixo

A folga do servizo de recollida de lixo e limpeza viaria de Santiago de...

O Monbus Obradoiro cae na prórroga en Palencia e xogará o domingo a súa continuidade no play-off

O Monbus Obradoiro perdeu na noite do venres ante o Zunder Palencia no terceiro...

A Praza do Obradoiro convértese nunha cancha de baloncesto con máis de 350 participantes no circuíto 3×3 CaixaBank

A Praza do Obradoiro acolleu este sábado unha nova xornada do Circuíto 3x3 CaixaBank,...

O colexio Trisquel, na Silvouta, denuncia que refuxiados dun recinto anexo ocupan o patio

O centro educativo Trisquel, na Silvouta, en Santiago de Compostela, denunciou que migrantes refuxiados...

O Concello confirma o acordo entre empresa e traballadores que pon fin á folga do lixo

A folga do servizo de recollida de lixo e limpeza viaria de Santiago de...

A Casa Xohana Torres impulsa unha nova etapa con asesoramento LGTBI e unha axenda feminista diversa

A Casa Xohana Torres de Santiago de Compostela estreou unha nova etapa co obxectivo...

Mobilización do persoal de limpeza do CHUS para denunciar os incumprimentos de convenio laboral

O persoal de limpeza do Complexo Hospitalario Universitario De Santiago de Compostela (CHUS) concentrouse...