InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Decenas de persoas arroupan a Leonor ao recibir a Medalla de Galicia

A princesa de Asturias, Leonor de Borbón, recibiu este luns a Medalla de Galicia...

O goberno local aproba o alleamento de catro parcelas destinadas a vivenda protexida: nas Cancelas, na Muíña e en Traspaxonal

A xunta de goberno acordou o alleamento, mediante concurso cun procedemento aberto, de catro...

Caída estrepitosa de pasaxeiros en Lavacolla: perde máis de 200.000 no primeiro semestre do ano

O aeroporto de Santiago rexistrou unha perda de máis de 200.000 pasaxeiros (-13,5 %)...

Cine ao aire libre na Alameda: unha semana de lembranzas, comunidade e mocidade baixo as estrelas

Baixo as estrelas de Compostela, e agradecidos por unha noite sen choiva, moitísimas persoas,...

Caída estrepitosa de pasaxeiros en Lavacolla: perde máis de 200.000 no primeiro semestre do ano

O aeroporto de Santiago rexistrou unha perda de máis de 200.000 pasaxeiros (-13,5 %)...

A Xunta reclama ao Concello de Santiago “enmenda deficiencias” da súa petición para declarar Santiago zona tensionada

A Xunta requiriu ao goberno local de Santiago de Compostela que "enmiende deficiencias" na...

Tórculo, a empresa compostelá de artes gráficas bota o peche definitivo tras máis de 40 anos

A empresa compostelá de artes gráficas Tórculo, con máis de 40 anos de experiencia,...