O director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, participou hoxe na rolda de prensa de presentación do festival O Son do Camiño xunto aos representantes das empresas promotoras, Kin Martínez e Iván Méndez, e Ramón de Meer, marketing manager de Estrella Galicia. Alí, destacou o apoio constante da Xunta de Galicia á industria musical e aos grandes festivais polo seu crecente impacto turístico.
Xosé Merelles resaltou a “alianza estratéxica” existente en Galicia entre o sector musical e o turismo, exemplificada no Son do Camiño, un “pioneiro festival” que, como recordou, a Xunta de Galicia apoia desde os seus inicios e que xa está consolidado. “Forma parte da nosa aposta por contar cunha oferta capaz de demostrar a capacidade económica do turismo”, subliñou. Neste sentido, destacou o papel do festival para que “Galicia se estea consolidando como sede de grandes espectáculos”, repercutindo directamente en hoteis, restaurantes, transporte e diversos servizos.
O director de Turismo de Galicia referiuse ao crecemento do impacto turístico da industria musical na Comunidade, citando os resultados dun estudo recente impulsado pola Asociación Galega de Empresas Musicais e a USC co apoio da Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude a través de Agadic, que cifra o impacto global en máis de 227 millóns de euros e 3.250 empregos.
IMPACTO NO SECTOR
“Mención especial merece o efecto tractor que festivais como este e outros que se foron sucedendo nos últimos anos en Galicia teñen sobre o turismo. A asistencia a estes eventos impulsa unha demanda relevante en distintos servizos de aloxamento e transporte… un consumo adicional que xera un incremento da produción de máis de 60 millóns de euros, segundo indica o informe”, engadiu. Merelles subliñou a aposta da Xunta por seguir apoiando os festivais e espectáculos musicais, así como a boa resposta do público. Lembrou que os concertos e festivais apoiados pola Xunta contaron con case 2 millóns de participantes nos últimos dous anos, e este ano destínanse máis de 8 millóns de euros ás grandes citas.
O director valorou a calidade nacional e internacional dos artistas da edición deste ano que, unha vez máis, “permitirán a difusión da imaxe de Galicia a través do Camiño de Santiago” e o interese que suscitan é claro. Como recordou, un ano máis esgotáronse os abonos en só unhas horas. Entre os artistas destacan Green Day, Pet Shop Boys, Thirty Seconds to Mars, Tom Odell, J Balvin, Arde Bogotá, Fernadocosta, The Interrupters, Mattn, Hot Milk, Berto, Ana Mena, Carlos Ares, entre outros, cuxos nomes se poden consultar en www.osondocamino.es.