HomeSANTIAGODescobre as principais novidades deste Son do Camiño 2024

Descobre as principais novidades deste Son do Camiño 2024

Retransmisións en directo de concertos e protagonismo da música electrónica

Publicado o

Por Xornal de Compostela

O festival O Son do Camiño retransmitirá en directo algúns dos concertos programados para esta edición pola súa canle de Youtube e a través de TVE e impulsará a presenza da música electrónica cun escenario propio con actuacións continuas. Estas foron algunhas das novidades que presentaron os organizadores do festival este martes, nunha rolda de prensa celebrada no recinto de O Monte do Gozo, que acollerá a partir do xoves a unhas 40.000 persoas por día.

Na presentación participaron o director de Turismo de Galicia, Xosé Merelles, e representantes das empresas promotoras, Kin Martínez e Iván Méndez e Ramón de Meer, mercadotecnia manager de Estrela Galicia.

Méndez destacou que a decisión de retransmitir as actuacións en directo responde o obxectivo de “seguir internacionalizando” o festival. Concretamente, o concerto de The Pet Shop Boys poderá verse na Canle 24 horas de Televisión Española, mentres que o de Arde Bogotá, Marilia Monzón e Baiuca poderá seguirse a través da canle de Youtube do festival. Ademais, remarcou que nesta quinta edición continuará gañando protagonismo a música electrónica, cun escenario propio con actuacións continuas ao mesmo tempo que se actúa tamén nos outros dous escenarios.

“A MAIOR PRESENZA DE ARTISTAS FEMININAS”

Respecto ao cartel, do que destacou a actuación de Green Day, con só dúas datas en España — Santiago e Madrid –, defendeu que esta é a edición con maior presencia de artistas femininas, a pesar das críticas vertidas polo público en redes sociais, que tamén se queixaron da falta de artistas galegos. Para Méndez, facer algo tan “masivo” que “conecte” con públicos tan distintos “sempre vai levantar críticas”, pero afirmou que desde a organización están “satisfeitos”.

Outra das críticas máis repetidas en edicións pasadas era o solape de actuacións, que provocaba carreiras e agolpamientos entre o público por chegar a outros escenarios, aos que chegaban xa co concerto xa empezado.Para evitalo, este ano a organización deixou entre 10 e 20 minutos de marxe entre concertos, sobre todo antes da cabeza de cartel.

FESTIVAL “ALCANZABLE E COMPETITIVO”

Pola súa banda, Kin Martínez, outro dos responsables da organización, puxo o foco no “alcanzable” e “competitivo” do festival pese ao incremento dos custos de produción e ao seu crecemento como certame.

E é que sinalou que o prezo medio dun abono é 105 euros e que cada asistente gasta, de media, uns 400 euros. Comentaron tamén que ao redor dun 42% dos asistentes proceden de fóra de Galicia e que por primeira vez vendéronse abonos nuns 15 países distintos.

Con todo, gran parte do público é galego, seguido polo procedente de Madrid e o norte de España, cunha gran presenza ademais de Portugal. O festival conta cun orzamento de oito millóns de euros, dos que 2.900.000 euros parten da Xunta de Galicia, e xera ao redor de 1.000 empregos directos e 4.000 indirectos.

“IMPULSO TRACTOR” DO FESTIVAL EN GALICIA

Por último, Merelles subliñou a “alianza estratéxica” que teñen en Galicia o sector musical e o turismo, do que considera o mellor exemplo o Son do Camiño pola súa “capacidade de evolución e de crecemento”.

“Forma parte da nosa aposta por contar cunha oferta capaz de demostrar a capacidade económica do turismo”, indicou, incidindo no papel do citado festival para que “Galicia estea a consolidarse como sede de grandes espectáculos”, algo que “repercute directamente en hoteis, restaurantes, pero tamén en transporte e distintos servizos”.

O director de Turismo de Galicia referiuse ao crecemento do impacto turístico que está a ter a industria musical na Comunidade galega, citando para iso os resultados publicados este ano por un estudo impulsado pola Asociación Galega de Empresas Musicais e a Universidade de Santiago (USC) co apoio da Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude a través de Agadic na que a cifra do impacto global é de máis de 227 millóns de euros e 3.250 empregos.

“Mención especial merece o efecto tractor que festivais como este e os que se foron sucedendo nos últimos anos en Galicia dentro da industria musical están a ter sobre o turismo. A asistencia a estes eventos impulsa unha demanda relevante en distintos servizos de aloxamento, transporte… un consumo adicional que xera un incremento da produción de máis de 60 millóns de euros, como se indica no informe”, comentou.

 

 

ÚLTIMAS

O impacto do turismo masivo: alugueres cada vez máis inaccesibles en Santiago

Co final da selectividade e do curso universitario, chega o momento no que milleiros...

O Camiño de Santiago mantense como o “principal Itinerario Cultural Europeo”

O Camiño de Santiago renovou a súa certificación como Primeiro Itinerario Cultural Europeo, unha...

Goretti Sanmartín asume a presidencia do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España co compromiso de impulsar o turismo sustentable

Goretti Sanmartín, alcaldesa de Santiago de Compostela, asumiu recentemente a presidencia do Grupo de...

O PSdeG insiste en que o expediente aos edís seguirá “con rigorosidade” os estatutos do partido

A secretaria de Organización adxunta do PSdeG, Ana Pena, rexeitou pronunciarse sobre o expediente aberto...

Conclúen as obras de reforma da Praza de Abastos de Santiago de Compostela

As obras de reforma da Praza de Abastos de Santiago de Compostela remataron "satisfactoriamente",...

O catedrático da USC Elisardo Becoña ingresa na Academia de Psicoloxía de España

Elisardo Becoña, catedrático de Psicoloxía Clínica na Universidade de Santiago de Compostela (USC), foi...

Despregan unha pancarta contra Altri na catedral de Santiago

Escaladores de Greenpeace despregaron na balconada do museo da catedral de Santiago unha pancarta contra o...