InicioPOLÍTICAA alcaldesa de Santiago insiste na necesidade de eliminar a taxa de...

A alcaldesa de Santiago insiste na necesidade de eliminar a taxa de reposición para contratar a máis persoal

O concello da capital galega concentrará a xestión de gasto nunha sección especializada con catro unidades

Publicado o

Xornal de Compostela

A alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, fixo fincapé na necesidade de que o Goberno central retire a limitación na taxa de reposición para facilitar a contratación de máis empregados municipais e, deste xeito, poder diminuír a dependencia das horas extra. Esta solicitude vén tras a revelación por parte da CIG de que o gasto do Concello en horas extra para a Policía Local e os Bombeiros en 2023 superara os 1,5 millóns de euros. Segundo Sanmartín, o Concello xa fixo todo o posible baixo as actuais restricións.

Por tanto, a alcaldesa reiterou a importancia de suprimir a limitación na taxa de reposición para transformar radicalmente a xestión e operacións das administracións locais. Segundo Sanmartín, a redución das horas extra pasa inevitablemente por incrementar o persoal e por unha mellor organización interna. “Exploraremos todas as opcións permitidas pola lei, pero agora mesmo as nosas mans están atadas”, afirmou.

Ademais, Sanmartín anticipou a creación dunha nova área especializada en xestión de gastos, composta por catro unidades e doce empregados encargados de revisar e optimizar os procesos administrativos. Esta reestruturación buscará centralizar as tarefas de tramitación, que actualmente están dispersas en máis de 50 departamentos, co fin de mellorar o control, a eficiencia e a axilidade dos procesos municipais.

Esta nova estrutura, segundo explicou a rexedora, non require de máis persoal senón dunha nova distribución organizativa que, espera, teña un impacto positivo a curto ou medio prazo na axilidade da tramitación dos gastos. “É un cambio que buscamos implementar de maneira rápida para mellorar a nosa capacidade organizativa e responder máis eficazmente ás necesidades da administración”, engadiu.

No ámbito da optimización dos recursos humanos, Sanmartín avanzou que proximamente se presentará a nova relación de postos de traballo (RPT), despois de consultas coas direccións de área e antes de iniciar as conversas coa representación sindical. Este documento busca ser un paso cara a unha xestión de persoal máis coherente e eficaz. Adicionalmente, anunciou unha reunión co grupo de traballo da Comisión Europea en Santiago para discutir proxectos de renaturalización, incluído o ‘Entre Sar e Sarela‘, demostrando o compromiso do Concello con melloras ambientais e administrativas.

ÚLTIMAS

Muíños denuncia presións: “O que queren é que un deixe a acta para que a colla Aitor Bouza”

O ata agora portavoz do grupo municipal socialista, Gonzalo Muíños, denunciou presións para lograr a...

Catorce acusados de menudear con cocaína e heroína na cidade aceptan entre 2 e 4 anos e medio de cárcere

Catorce persoas acusadas de menudear con cocaína e heroína en Santiago de Compostela entre,...

Podería acontecer en Santiago o que acontece en Madrid se continúa a proliferación de pisos turísticos?

En España, en tan só unhas décadas, pasouse de facer grandes campañas de marketing...

Podería acontecer en Santiago o que acontece en Barcelona se continúa a proliferación masiva de pisos turísticos?

En España, en tan só unhas décadas, pasouse de facer grandes campañas de marketing...

Muíños denuncia presións: “O que queren é que un deixe a acta para que a colla Aitor Bouza”

O ata agora portavoz do grupo municipal socialista, Gonzalo Muíños, denunciou presións para lograr a...

Besteiro sobre a suspensión de Muíños: “Cando se acepta formar parte dun partido débense respectar as normas”

O secretario xeral do PSdeG, José Ramón Gómez Besteiro, referiuse á decisión da dirección federal do Partido Socialista de suspender...

O grupo municipal do PSdeG avala a Muíños como voceiro municipal e non a Sindo Guinarte

O Grupo Municipal Socialista de Santiago acordou "por maioría" reafirmar a súa confianza en...