InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Unha colisión entre dous turismos en Santa Marta deixa varios feridos, entre eles a concelleira do PP María Baleato

Un accidente de tráfico ocorrido na tarde deste luns na confluencia da avenida da...

O Monbus Obradoiro comeza a pretempada o 18 de agosto baixo a dirección de Epi

O Monbus Obradoiro xa ten marcada a data de inicio da súa pretempada: será...

(VÍDEO) A Asociación de Pacientes denuncia un novo colapso nas urxencias do CHUS e sinala ata 13 pacientes graves nos corredores

A Asociación de Pacientes e Usuarios do CHUS denunciou este luns un novo episodio...

Bertamiráns celebra a Romaría Urbana e o concerto de Mondra nas festas da Peregrina

Bertamiráns continúa esta semana co protagonismo dentro do programa “Ames en Festas 2025”, que...

Santiago retira especies exóticas en Pontepedriña para avanzar cara un barrio verde máis resiliente

O barrio compostelán de Pontepedriña está a ser escenario das primeiras actuacións do proxecto...

O Concello de Santiago insiste en que a Xunta ignorou datos clave ao rexeitar a declaración de zona tensionada

O Concello de Santiago considera que a Xunta de Galicia ignorou deliberadamente os argumentos...

Allegue di que a alcaldesa de Santiago non presentou o “papelorio requirido” para declarar a zona tensionada

A conselleira de Vivenda e Planificación de Infraestruturas, María Martínez Allegue, asegurou este mércores...