InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Sanmartín insta á Xunta a coordinar un comité de rutas para os aeroportos galegos

A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, instou este venres á Xunta de...

A Xunta convoca unha nova edición do Encontro de Artistas Novos na Cidade da Cultura

A Xunta de Galicia abre a convocatoria para unha nova edición do Encontro de...

Rueda comprométese a impulsar os proxectos da Xunta en Teo durante esta lexislatura

O presidente do Partido Popular de Galicia (PPdeG), Alfonso Rueda, comprometeuse este sábado a...

O PSOE expulsa de xeito definitivo aos catro edís mentres estes anuncian accións legais

O PSOE vén de confirmar a expulsión definitiva do Grupo Municipal Socialista de Santiago...

Sanmartín insta á Xunta a coordinar un comité de rutas para os aeroportos galegos

A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, instou este venres á Xunta de...

Santiago ten 64 pisos turísticos con licenza municipal, ningún no centro histórico

O Concello de Santiago conta cun total de 64 pisos turísticos con autorización municipal, segundo se recolle...

Televés presenta un ERE extintivo para o 10% do persoal nos seus centros de Santiago e Oroso

Televés comunicou aos representantes dos traballadores a presentación dun Expediente de Regulación de Emprego...