InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

(AXENDA) Plans para toda a familia no primeiro fin de semana de decembro

FESTAS E EVENTOS Mercado de Nadal: Do 29 de novembro ao 5 de xaneiro,...

(FOTOS) Ginko Biloba fai vibrar de música e enerxía a Praza Roxa

O pasado 5 de decembro, a Praza Roxa de Santiago de Compostela foi o...

Cinco membros dunha familia de Teo son hospitalizados por intoxicación de gas

Cinco membros dunha familia, incluíndo tres menores, foron trasladados ao Hospital Clínico de Santiago...

Dúas persoas resultan feridas nunha colisión múltiple en Santiago con 5 coches implicados

Dúas persoas resultaron feridas este mércores como consecuencia dunha colisión múltiple rexistrada en Santiago, segundo...

O Ateneo de Santiago organiza unha conferencia sobre o papel de China na “nova desorde mundial”

O próximo luns, 2 de decembro, ás 19:30 horas, o Ateneo de Santiago acollerá...

A Xunta financia a construción de 37 vivendas protexidas para aluguer en Santiago

A Xunta de Galicia concedeu unha axuda de 1,47 millóns de euros a unha...

Santiago, sétimo concello de España que máis aumenta a renda entre 2019 e 2020

A Coruña, Santiago e Lugo están entre os 10 municipios de máis de 50.000 habitantes...