InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Denuncian falta profesorado e persoal de cociña en dous centros da contorna de Compostela

Anpas e sindicatos seguen denunciando a falta de persoal en centros de ensino e...

As traballadoras do estudio Beatriz Seijo continúan en folga indefinida por melloras laborais

As traballadoras dun centro de ensinanzas artísticas situado en Santa Marta, Santiago de Compostela,...

O alcalde de Brión entrega os diplomas dos cursos de formación de verán

O alcalde de Brión, Pablo Lago Sanmartín, entregou os diplomas dos cursos de formación...

A Casa do Rock organizará unha macroactuación no Monte do Gozo

A escola de música A Casa do Rock pechará o Festival Go!Go!Zo! cunha macroactuación...

O Goberno inviste máis de 11 millóns de euros no mantemento das estradas en Galicia

A subdelegada do Goberno na Coruña, María Rivas, anunciou a publicación no BOE do...

O Sergas adxudica por 12 millóns en dous anos o novo contrato de ambulancias da área sanitaria á mesma UTE

O Servizo Galego de Saúde (Sergas) adxudicou por 12.043.950 euros, por un período de dous anos,...

Santiago acollerá os Energy Days para debater sobre enerxía, industria e dixitalización

A Cidade da Cultura de Santiago de Compostela será o escenario dos Energy Days,...