A cooperativa láctea galega Clun, coñecida polas súas marcas Feiraco, Clesa e Únicla, anunciou nunha asemblea xeral ordinaria en Ames, que pechou o ano 2023 con 267 millóns de euros en facturación, o que representa os mellores resultados na súa historia. A compañía tamén rexistrou unha notábel mellora no seu ebitda, con un aumento do 61% respecto ao ano anterior, alcanzando case oito millóns de euros.
Juan Gallástegui, director xeral de Clun, enfatizou que estas cifras marcan un fito importante, pois representan as mellores contas da cooperativa desde a súa fundación. Ademais, subliñou que este éxito se conseguiu grazas á estratexia de crecemento continuo e sustentable que respecta o traballo das granxas.
Outro dos logros destacados pola cooperativa foi o aumento das súas exportacións, que agora chegan a 65 países. Seguindo o éxito dos seus iogures gregos en gran formato, Clun anticipa o lanzamento de ata vinte novos produtos no futuro próximo.
Clun mantén unha firme postura en contra das guerras de prezos no sector, co obxectivo de valorizar o esforzo das persoas do sector rural. “En Clun negámonos a iniciar ningunha guerra de ofertas que desvaloriza o esforzo das mulleres e homes do noso rural”, asegurou Gallástegui, marcando así unha política de sostibilidade e apoio ao sector agrario da rexión.