InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Sanmartín xustifica a demora na taxa turística, alegando que “hai que escoitar ao sector”

A alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, xustificou este luns que o prazo para a...

O Concello esixe á familia Franco que asuma os custos do traslado das estatuas do Mestre Mateo

O Concello de Santiago deu este luns un paso importante na recuperación das estatuas...

A piscina do Milladoiro continúa pechada por reparacións tras o desprendemento do liner

A piscina municipal do Milladoiro, no concello de Ames, segue pechada tras a incidencia...

Alba Mourelle imponse en todas as categorías do Baila con Ames 2025

O auditorio da Casa da Cultura de Bertamiráns acolleu o pasado venres 18 de...

Sanmartín xustifica a demora na taxa turística, alegando que “hai que escoitar ao sector”

A alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, xustificou este luns que o prazo para a...

Adxudicada á empresa OHLA a construción do futuro edificio de Farmacia da USC

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) adxudicou a construción do futuro edificio que albergará a...

Atrasado o cobro da taxa turística para outubro tras a oposición da hostalaría a facelo en agosto

A taxa turística empezará a recadarse en Santiago, finalmente, a partir do 1 outubro...