InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Rescatan un bebé que quedou atrapado nun coche na rúa Emilio e Manuel do Restollal

Os servizos de emerxencia rescataron na tarde deste xoves un bebé que quedou atrapado...

“Fresas de Huelva”, gratis no Obradoiro para concienciar contra as que chegan de Marrocos

A segunda edición da campaña '#YoComoFresasDeHuelva' terminou este mércores na Praza do Obradoiro, en Santiago...

Ecoloxistas e veciños de Conxo piden a paralización das obras do Eixo por danar o Banquete de Conxo

Veciños do barrio de Conxo e activistas de Ecoloxistas en Acción concentráronse este martes...

Un incendio afecta un edificio na Praza de Salvador Parga

Na tarde deste martes, un incendio afectou a un edificio situado na Praza de...

“Fresas de Huelva”, gratis no Obradoiro para concienciar contra as que chegan de Marrocos

A segunda edición da campaña '#YoComoFresasDeHuelva' terminou este mércores na Praza do Obradoiro, en Santiago...

Expropiación forzosa para a construcción dun dos tramos do Eixo de mobilidade entre Ames e Santiago

O Diario Oficial de Galicia (DOG) recolle na súa publicación deste martes a notificación...

O Club Financiero de Santiago e a Cámara de Comercio asinan un acordo de colaboración

O Club Financiero de Santiago (CFS) e a Cámara de Comercio asinaron recentemente un acordo...