InicioECONOMÍASantiago dá comezo á campaña 'Feito en Santiago' para apoiar proxectos empresariais...

Santiago dá comezo á campaña ‘Feito en Santiago’ para apoiar proxectos empresariais locais

A iniciativa busca impulsar o emprendemento e destacar a artesanía e os oficios tradicionais da cidade

Publicado o

Xornal de Compostela

A concelleira de Dereitos e Servizos Sociais de Santiago e portavoz de Compostela Aberta, María Rozas, presentou este martes a campaña ‘Feito en Santiago’, unha iniciativa que busca destacar ata trinta proxectos empresariais locais que “contribúen ao desenvolvemento económico do municipio”.

Nunha rolda de prensa celebrada no Pazo de Raxoi, Rozas explicou que o principal obxectivo desta campaña é crear unha imaxe de marca que “anime a emprender e a asentar novos proxectos” en diversos sectores produtivos na cidade. A iniciativa enmárcase no programa ‘Compostela Móvese’ de apoio á cultura emprendedora e incluirá unha campaña de comunicación que se desenvolverá desde este martes ata novembro, co fin de “dar a coñecer diferentes proxectos empresariais e reivindicar os valores engadidos por ser empresas locais”.

Rozas destacou que ‘Feito en Santiago’ pretende ser unha rede que promocione os principais recursos da artesanía, do emprendemento e dos oficios tradicionais, pois “cada vez hai máis cidadáns interesados en coñecer a orixe dos produtos de uso cotián”. Ademais, subliñou que o número de visitantes interesados na artesanía feita en Compostela tamén aumentou, converténdose en “un referente” en moitos aspectos.

A campaña, aliñada coa Axenda Urbana 2030, promocionará ata trinta iniciativas empresariais e institucionais vinculadas ao desenvolvemento económico local. Estes proxectos están considerados exemplos de “boas prácticas” en distintas iniciativas xa executadas pola Oficina de Promoción Económica, como as empresas galardoadas nos ‘Premios á Excelencia Empresarial’.

As redes sociais de Cersia e da Axenda Urbana 2030 de Santiago serán as principais ferramentas utilizadas para visibilizar as diferentes propostas que “dinamizan” a economía local de Compostela, cada unha desde o seu ámbito. O primeiro vídeo que se difundirá, dando inicio á campaña, ten como protagonista a ‘Gaia dos nenos’, un establecemento dedicado á maternidade consciente e á crianza respectuosa, que recibiu o Premio á Excelencia Empresarial na categoría de ‘Boas Prácticas’.

ÚLTIMAS

Persoas con discapacidade denuncian nunha parada da Avenida Mestre Mateo a falta dun transporte accesible e adaptado

A Confederación Galega de Persoas con Discapacidade (Cogami), en colaboración coas súas entidades membro, celebrou este...

O Concello de Santiago cuestiona as modificacións lexislativas da Xunta no plan urbanístico

O concelleiro de Urbanismo, Vivenda e Cidade Histórica do Concello de Santiago, Iago Lestegás,...

Deteñen un home por exhibicionismo dentro dun bus urbano en Santiago

Un home foi detido este luns en Santiago de Compostela despois de protagonizar un...

Vueling conectará Santiago con Roma este Nadal e reforza as súas rutas para a tempada de inverno

A compañía Vueling recupera este Nadal a ruta que conecta Santiago de Compostela con Roma-Fiumicino, que...

Vueling conectará Santiago con Roma este Nadal e reforza as súas rutas para a tempada de inverno

A compañía Vueling recupera este Nadal a ruta que conecta Santiago de Compostela con Roma-Fiumicino, que...

Pedro Blanco destaca o papel de Galicia na intelixencia artificial

O delegado do Goberno en Galicia, Pedro Blanco, subliñou a importancia da intelixencia artificial...

Francisco Javier Sardina analizará o impacto do coñecemento na economía nunha conferencia do Ateneo de Santiago

Este luns, 21 de outubro, ás 19:30, o Ateneo de Santiago acollerá a conferencia...