O programa municipal Bonos Corazón pechou o ano cun balance que, segundo destacou a concelleira de Dereitos e Servizos Sociais e Promoción Económica, María Rozas, confirma o impacto desta ferramenta no tecido comercial compostelán. A responsable municipal explicou que as dúas convocatorias desenvolvidas ao longo de 2025 permitiron mobilizar arredor de dous millóns de euros en vendas nos establecementos da cidade.
Rozas lembrou que o Concello optou por dividir o programa en dúas quendas, coa intención de favorecer unha distribución máis sostida do consumo ao longo do ano. A segunda convocatoria, que se estendeu ata o 15 de novembro, xerou por si soa preto dun millón de euros en transaccións, unha cifra semellante á da primeira fase.
En conxunto, 508 negocios participaron na iniciativa: 452 comercios e 56 establecementos hostaleiros, un dato que a concelleira subliñou como mostra da “ampla implicación do sector local”. Para soster o programa, o Concello destinou en 2025 un orzamento de 600.000 euros, unha achega pública que serviu para activar un volume de vendas próximo aos dous millóns de euros.
A concelleira salientou que os resultados volven confirmar o papel dos bonos como instrumento de dinamización comercial, ao tempo que reforzan a aposta municipal por políticas que incentiven o consumo de proximidade e contribúan á vitalidade económica dos barrios de Santiago.

