InicioSANTIAGOSantiago aposta en Fitur por recuperar o concepto de "planificar a viaxe"...

Santiago aposta en Fitur por recuperar o concepto de “planificar a viaxe” e coñecer a cidade “con tempo”

Así o deu a coñecer a alcaldesa de Santiago, Goretti Sanmartín, nun acto no estand de Fitur, no que remarcou que esta nova campaña de promoción turística, que se denomina 'Compostela con tempo, Santiago con todo', é de "longa duración"

Publicado o

Xornal de Compostela

A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, presentou este xoves en FITUR a nova campaña de promoción turística na que se apostou por un “cambio de paradigma” para coñecer a cidade con “tempo” e recuperar o concepto de “planificar a viaxe” para “desmarcarse” das visitas apresuradas.

Así o deu a coñecer a alcaldesa de Santiago nun acto no estand de Fitur, no que remarcou que esta nova campaña de promoción turística, que se denomina ‘Compostela con tempo, Santiago con todo’, é de “longa duración”.

Por iso, o Concello de Santiago quixo pór o foco no concepto do “tempo” investido en coñecer a cidade, apostando por recuperar o termo de “persoa viajar”: “Unha persoa que planifica as viaxes, que quere conectar cos destinos aos que vai, que quere saber e coñecer a súa cultura, a súa identidade, a súa lingua, a súa gastronomía, a súa natureza”.

Por iso, presentou esta campaña para desmarcarse das “visitas apresuradas”, para non caer “nese turismo voraz que queda na superficie dos destinos e que practicamente se circunscribe a unha mera colección de fotografías ou a facerse un selfie nos lugares”.

COÑECER TODOS OS ASPECTOS DE SANTIAGO

Neste contexto, chamou a conectar con todos os aspectos que ten Santiago de Compostela: “Coñecer o Santiago verde, o gastronómico, o cultural, o da artesanía propia, o do mercado de proximidade ou o rural”.

Así mesmo, a alcaldesa de Santiago insistiu en que esta campaña está centrada no “cambio de paradigma” para asegurar a sustentabilidade dos destinos: “E iso pasa por unha premisa fundamental, asegurar a convivencia harmónica do turismo como actividade económica coa vida cotiá das persoas residentes”.

Neste acto tamén tomou a palabra a responsable de Turismo do Concello de Santiago, Míriam Louzao, que tamén reivindicou a preocupación pola “sustentabilidade” e a “calidade das experiencias turísticas”.

“Esa harmonía non casa ben co turismo apresurado e de selfie, o turismo que queremos en Compostela leva o selo da planificación, do coñecemento, da posta en valor da singularidade de cada lugar e da cultura, a lingua e a identidade local”, proclamou.

En canto á campaña, a concelleira explicou que ao longo do ano iranse dando a coñecer “diferentes episodios” nos que “personaxes inspirados en personalidades emblemáticas de Compostela irán propondo diversas rutas, plans ou experiencias”.

ÚLTIMAS

Un incendio afecta un edificio na Praza de Salvador Parga

Na tarde deste martes, un incendio afectou a un edificio situado na Praza de...

O Club de Patinaxe Artística Brión gaña a medalla de prata no IX Trofeo Cidade de Alcoy

O Club de Patinaxe Artística Brión (CPA Brión) volveu destacar na Copa de España...

(FOTOS) Máis de 15 horas sen luz: Así viviu Compostela o apagamento masivo deste luns

Toda a Península Ibérica quedou sen electricidade este pasado luns. O corte, que comezou...

O Concello de Santiago avalía o operativo despois do apagamento masivo

A alcaldesa de Santiago de Compostela, Goretti Sanmartín, compareceu xunto aos concelleiros de Mobilidade...

A USC acolle unhas xornadas internacionais sobre ‘escolasticidio’ e os seus efectos en zonas de conflito

A Universidade de Santiago de Compostela (USC) será o escenario das xornadas internacionais que...

A subministración eléctrica queda restablecida en Santiago e Galicia tras o apagón

Na mañá deste martes, ás 5:00 horas, a demanda eléctrica a nivel nacional recuperouse...

Falece un turista alemán tras sufrir unha indisposición na praza da Quintana

Un turista alemán faleceu este domingo tras sufrir unha indisposición na praza da Quintana,...